Son

2016. március 13., vasárnap

Chapter Eight

Helló!
Nem fecsegek most semmit,hosszú rész lett..és imádni fogjátok,mert a BULI....
Viszont a végéért meg fogtok ölni...
Írjátok le a véleményeteket,kíváncsi vagyok.
~Nicole E.~


Zayn szemszöge:


Ez a hét volt talán életem leghosszabb és  legbonyodalmasabb hete.Folyamatosan tanulnom kellett,hol ezt,hol azt,de egyfolyában…általában ugye a munkával kapcsolatos dolgokat.Most például egy műtét teljes leírását kellett szó szerint bemagolnom,s nem volt elég a bemagolás,értenem is kellett,hát ezért volt egy gyakorlati vizsga,amin hála istennek kitűnően átmentem.Persze azért Niall segítsége is benne volt.
Oh igen,Niall.Mikor meghallottam,hogy az egyik barátjánál lakik egy ideig,megörültem.Tudom,kárörvendés stb.de mérhetetlenül boldog voltam.Már csak azért is,mert ez azt jelenti,hogy most nagyon rosszba vannak a feleségével,s valószínű a válás.Ez azért tölt fel boldogsággal,mert így már eggyel kevesebb a hátráltató tényező amivel meg kell küzdenem érte.Mert igenis meg fogok.Megküzdök érte,mert az utóbbi időben ennél is jobban megismertem s meglepődtem,mennyire is visszafogott,csendes ember Ő.Megvan benne a kisgyerek és ez teszi annyira vonzóvá,már az első pillanatban kiszúrtam én is.
Mivel persze nemsoká harminc lesz,látszik rajta,hogy mennyire sármos és egy macsó.Az,tényleg,egy imádnivaló pasi,s nem utolsó sorban tud főzni,ami nagyon ritka…és imádja a gyerekemet.Ha sikerülne is komolyabbra fordítanunk a kapcsolatunkat a munkainál és a barátinál,persze párkapcsolatira,akkor is lenne rengeteg akadály,de ehhez annyi mindent kellene tennem,hogy ha belegondolok is megfájdul a fejem.Csak azt tudom,hogy harcolnom kell érte.Mit sem ad jobban az ég,januárban születtem,ezért tartok egy jó kis szülinapi partit.
Megmondtam Niall-nek,hogy ne vegyen nekem semmit,annak örülök a legjobban,ha itt van az elejétől a végéig.Ugyanakkor ismerem már annyira,hogy tudjam,úgyis hoz valami emléket minimum.Szóval nagyon kíváncsi és lelkes vagyok a ma este miatt.Harry-t az egyik haveromat kértem meg,hogy segítsen embereket hívni,persze csak olyat aki normális,mármint nem füves,drogos vagy éppen alkoholista és láncdohányos.Én egyik sem vagyok,igaz néha elszívok pár szál cigit,de annyira nem vagyok oda érte,hogy mindennap dobozszámra szívjam,ezért nem is kell nekem.Tudtommal Niall sem ilyen,ezért is lennénk jók…..
Furcsa,ennyire elgondolkodni néha…Ő a főnököm,akivel jóban vagyok,aki átjön vacsorázni,aki ismeri és látványosan imádja a kislányom.Ja de persze még mindig heteró és még mindig házas ráadásul még messzebb lakik innen,mert az a Liem nem épp a szomszédban van.
Sokat agyaltam,hogy mi legyen.Hol elvetettem,hol felhoztam magamban a kérdést,hogy mit is kéne tennem Niallel kapcsolatban.Ő sem hülye,biztosan észrevette már,hogy nem szimpla barátként tekintek rá,viszont mégsem támadhatom le azzal,hogy „Tudom,heteró vagy,de kérlek válj el a feleségedtől,mert én nagyon kedvellek!” Abszurd dolog lenne,ezért is szerveztem meg ezt a bulit.Szülinap ide vagy oda, a legjobb időpontban van.Suzy-t lepasszoltam anyáéknak,hogy egy kicsit éljek is.Niallel vásároltunk egy csomó piát,így a hangulat magas lécen lesz.Nem hívtam sok embert,de Harry-t ismerve éjfél tájékán betoppan vagy harminc-negyven ember,akit még névről sem ismerek.
Nyolcra éppen készen lett minden,a törékeny dolgokat eltettem a közelből illetve a hálószobák ajtaját bezártam,itt nem fog senki sem kufircolni ma,főleg nem a lányom szobájában.Harry segített egy-két rágcsát és egyéb szükséges dolgokat kirakni,mint például a műanyag dolgokat,piákat s beállt a pult mögé.Igen,mivel Harry egy bárban dolgozik,persze másodállásban,s koktélokat kever.Ma Ő lesz porondon,de csak tizenegyig,onnantól elszabadul a pokol és Ő is beveti magát a tömegbe.

-Harry,nem láttad Niall-t?Fura,hogy még nem jött meg.-kiabáltam fülébe,mert a hangfal igencsak zavarta a dobhártyám,s alig hallottam saját magam.
-Nem,de tudod,hogy még életemben nem láttam.Hogyan ismerhetném fel,ha azt se tudom hogy néz ki?Jó,jó persze,azon kívűl,hogy mennyire dögös,szexi és isteni illata van.-forgatta meg a szemét én meg fejbevágtam,de csak röhögött.
-Ha meglátod szerintem nem fogsz ennyire röhögni.-leintett és az egyik lányhoz fordult,azt hiszem Cintya,de nem biztos,egy Sex on the beach-et kért,amit Hazz pár pillanat alatt összedobott neki.
-Egy olyan jöhet nekem is Haz!Csak nekem valami ütőset tegyél bele!-elgondolkodott.
-Extasy vagy kokain?-felnevettem.
-Egyiket se te barom,piát!De ugye csak kamuzol és nincs nálad semmilyen bogyó!?-hajoltam át a pulton.Sunyin elvigyorodott és körülnézett,hogy nem-e figyeli valaki.A zsebébe nyúlt és kihúzott két kis zacskót.Megértettem.-Te hülye vagy?Ezért lecsukhatnak te idióta!-kiabáltam rá.
-Kussolj már!Ha valaki megtudja,nekem végem.Örülök,hogy ez megvan….és egyébként sem én fogyasztom,csak néha árulom.Nem rendszeresen,de most pont van nálam.-csalódottan ültem vissza a székre.
-Jó,ez a te dolgod,csak ne legyen semmi bajod!Viszont azt a piát keverhetnéd már!Homokot köpök lassan.-bólintott majd elkezdte összeönteni a színes folyadékokat.

-Kimegyek egy kicsit,jössz?-négy koktélt ittam meg,de fogalmam sincs mit rakott bele,csak azt tudom,hogy üt,de nagyon.Muszáj kiszellőztetnem a fejem mert rosszul leszek.Megforgatta a fejét,így egyedül lépkedtem ki az ajtóhoz.
Kivettem a cigim a zsebemből,ami valójában már két hete ott pihent bontatlanul.Kinyitottam az ajtót,mikor éreztem valaki kintről is húzza,ezért szerencsésen összeütköztünk.
-Ni?-pislogtam laposan,mert elég furán éreztem magam.Felnyögött egyet és lemászott rólam egy perces bámulásom után.
-Oh,szia Zayn!Örülök,hogy látlak.-vigyorgott,s amint megéreztem illatát,máris tisztább lett a fejem valamivel.
-Én is örülnék…csak nem látok.-nevettem fel,s megdörzsöltem szemeim.-Hogy-hogy most?Azt hittem hamarabb jössz?-előszedett valamit a háta mögül.
-Igen,csak nehézkesen készültem el,mindegyis.Ezt neked hoztam,tudom,azt mondtad nem kell semmi,de azért mégsem jöhettem üres kézzel.Remélem tetszik,ja és nagyon boldog szülinapot!-mikor megláttam mi is az,felnevettem,de nagyon aranyos gesztusnak találtam.Egy nagy üveg minőségi,és szerintem jó drága bor,ráadásul az én nevemmel ellátva.Ez nagyon hízelgő.
-Köszönöm Niall,menj be nyugodtan,én még kimegyek egy kicsit,szarul vagyok.-masszíroztam a homlokomnál lévő részt.Lerakta a pultra a piát és visszajött hozzám.
-Megyek veled,nem akarom,hogy bajod legyen,másrészt pedig nincs itt senki olyan akit ismernék is.-nevetett és kiterelt az ajtóból.Ízlelgettem a mondatát,de valahogy leragadtam az első felénél.Szóval nem akarja,hogy bajom legyen?Milyen kis aranyos.

-Gondolkodtál már azon,hogy milyen lehet tökéletes világban élni?-a falnak dőltem és élveztem,hogy bizsereg mindenem,jó érzés volt érezni agyam tompulását.
-Nem igazán.-nevetett fel zavartan.-Azt hiszem,ez valami olyasmi lehet,mikor semmi gondod nincs és teljes harmóniával éled az életed boldogan…vagy valami ilyesmi,nem?-rámnézett.-Vagy inkább milyen lehet tökéletesnek lenni?Ezt akartad kérdezni?-megráztam a fejem.Minek?Ő úgyis tudja milyen tökéletesnek lenni,hiszen Ő az.Számomra az.Közelebb jött és hideg kezét a forró homlokomra tette.Izzadtam,csak nem tudom mitől.Harry,mi a szart tettél a piámba?
-Zayn,jól vagy?Nagyon sápadt vagy.-csak mosolyogni tudtam.Csak az utcai lámpák,a hold illetve a bentről kiszűrődő fények adtak egy kis világosságot,de ez is elég volt arra,hogy ködös agyammal képes legyek felismerni gyönyörűen csillogó tengerkék íriszeit.Most valahogy még szebbnek láttam,mint eddig.Másik kezét is hozzámérintette,mire lehunytam szemeim.
-Zayn?Mit szedtél be?-orvos,tudja,hogy nem vagyok józan,de nem gondoltam,hogy azt is kiszűri,hogy van bennem valami drog.Megöllek Haz.
-Nem tudom,Harry rakhatott valamit a piába…de szerintem..-köhögtem egyet,s erre hátrébb húzódott.-Szerintem hánynom kéne.Elkísérsz a mosdóig?-mélyeket lélegeztem hátráltatva az öklendezést.Karját csípőm köré fonta s bevitt,ahol kóvályogva,de megtaláltuk a WC-t.Azonnal ki is adtam magamból mindent.Mikor végeztem a mosdókagyló felé fordultam,kiöblítettem a szám és megpaskoltam az arcom a hidegvízzel.
-Köszönöm.Mostmár jobb.-vigyorogtam rá.
-Várj!-szólt,mikor épp nyitottam volna az ajtót.Ujjait belecsúsztatta szőkére melírozott hajamba és eligazgatta tincseim.Szemeibe néztem,s lehet,hogy csak én láttam úgy vagy a fények miatt volt,de úgy csillogtak,mint még sosem.
-Gyere táncolni!Bemutatlak pár embernek.-húztam ki kezénél fogva.Vigyorogva követett egészen a bárpultig,ahol Harry hunyorgott rám,de mikor meglátta Niall-t megakadt a pohár törölgetésében.Ha nem lett volna itt az említett,most jól képen röhögném,de csak egy kacsintást vetettem Haz felé.
-Harry,ő itt Niall,Niall Horan,a főnököm,és a barátom.-megtörölte kezét és odanyújtotta a szőkeség felé.
-Niall,ő itt Harry Styles,egy barom,de én imádom.-felnevettek és kezet ráztak.
-No,ha mostmár ismeritek is egymást,Harry igazán elmondhatnád,mit is raktál a piámba!-krákogott és a pult másik végébe ment.-Hé!Mondtam valamit!
-Mindkettőből egyet-egyet.De csak felezve.Meg vagy elégedve?-röhögött.Hát nem,rohadtul nem vagyok megelégedve.Niall is csak kapkodta a fejét közöttünk,s nem értett semmit.
Nem,nem vagyok.Mi van ha bajom lesz te idióta!Örülök,hogy kihánytam.
-Mit adott?-kérdezte Ni,s felé fordultam.
-Khm,hát…ez titkos…vagyis inkább maradjon csak köztünk.Extasy és Kokain….kikerekedett a szeme.
-Ez óriási nagy hülyeség volt Harry.Alkohollal keverve egy halálos bomba…-nyeltem egyet.
-Mindegy Ni,nincs bajom.Meghánytattál,s köszönöm.-felnevettünk.Biccentettem s lemászta a székről,hogy táncolni induljak.-Jössz?Jó ez a szám..Harry,adsz valamit inni?Nekem valami gyengét ha kérhetem.Niall,te mit kérsz?
-Huh,hát szerintem nem keverek,egy kis Whiskey jöhet,ma úgy is bulizunk.-összecsaptam a kezem.
Miután mindketten megittunk egy pár pohárral épp vége lett a számnak,de a következő se volt rossz,így a tömegbe vetettük magunkat,mostmár Harryvel az oldalamon,mert ő is bulizni akart.
-Niall,és neked van valakid?-lökte oda Harry,mire majdnem fejbe csaptam.Lemerevedett mellettem az említett és mosolyogva válaszolt.
-Hát,öhm,ja.Feleségem.-elkomorultam hiába volt bennem már vagy két liter alkohol.-De nem sokáig,szóval ma már kiengedek egy kicsit.-ez viszont meglepett és hirtelen vidultam fel,amit Harry is észrevett.
-Haver,itt csak te vagy szingli,kár.Pedig neked van szülinapod!-nevetett a képembe.
-Igen?Én nem látom Lou-t…vagy csak vak vagyok?-bólintott.
-Igen,vak vagy,mert…..-be sem fejezte a mondatát,mert oldalról elkapta egy kar és erősen rátapadtak a szájára.Meglepődve figyeltem,de láttam,hogy Lou érkezett meg.Vigyorogva nyitotta szét a száját és elmélyítették a csókjukat.Elfintorodtam,ezer éve nem csókoltam senkit,nemhogy pasit….vagyis utoljára mikor megcsaltam azt a ribancot…nem most volt.-….itt is van.-fejezte be mondatát Harry.Somolyogva intettek egyet és szorosan átfogva egymást táncolni kezdtek…eléggé izgatóan.Elfordultam és a lefagyott Niallre néztem.
-Mi van Niall?-aztán leesett,valószínűleg nem szokott még hozzá a melegekhez…basszameg.
-S-semmi,csak kicsit fura volt.Igyunk jó?-fogott meg egy poharat,amiben istense tudja mi volt és egy húzásra lehörpintette az egészet az utolsó cseppig.Megrökönyödve figyeltem,majd kikaptam a kezéből és a bárgyún vigyorgó férfira néztem.
-Mi az?-megráztam a fejem….nem,nem támadhatom csak úgy le.Elkezdtem mozogni,így őt is rávettem arra,hogy táncoljon.
Tíz percen belül egymáshoz simulva ringattuk magunkat,s ismét visszatért a fejfájásom illetve a szédülés..borzasztóan.Ez viszont nem érdekelt,Niall még nálam is sokkal rosszabb állapotban volt,szóval muszáj volt tartanom.Igen,tartanom,mert a feje a vállamon volt és így lépdesett ide-oda.
-Niall?-felemelte fejét,de a szemeit nem nyitotta ki.-Nyitsd ki a szemed!-sóhajtott és megtette amire kértem.Hümmögött.
-Z-zayn!?-kissé kikerekedett a szeme,mikor meglátta,hogy arcom közeledik hozzá.


-Csssh,csak érezd...-lehunytam szemeim s megállva a táncolással hallgattam ahogy a „Feel the volume” üteme kimászik az agyamból,s egészen más kerül a figyelmem központjába.

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. De sejthető,hogy mi lesz a folytatásban....;)
      <3

      Törlés
  2. Szia!
    Hát, hogy imádom én Hazza koktéljait. Végre valami történik végre. Alig várom a kövit most rögtön akarom. IMÁDTAM!!!!
    Puszi❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,igen.Innentől kezdve pörgősebb részek lesznek...or not? :D
      Hazz koktéljait én is bírnám :D
      Sietek!

      Törlés
  3. Harryyyyyy én. most. megyek. és. megöllek! Mondta neked valaki, hogy legyél ekkora fasz?!
    Ja igen Niky érted is megyek. Viszem a pisztolyt, kötelet, és társait...
    Na,de viccen kívül ez mi a szentséges szűzmáriás befejezés volt? Hm? Szándékos mi? Csak hogy húzzuk az olvasó agyát ugye?
    Hát köszi szépen! :D
    Kedves húzás... De én így szeretlek! ❤
    Csak meghalok jövő vasárnapig...
    Puszi: Sophia ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Direkt vágtam el itt a részt,de jó lesz a következő..ezt megígérhetem!
      Nem biztos,hogy jövő vasárnapig kell várnod vele ;) majd meglátod..
      Szeretem így elvágni a részeket,mert legalább itt tudom tartani az olvasókat :D
      Hamarosan jövök,pussz <3

      Törlés