Son

2016. március 20., vasárnap

Chapter Nine

Helló!
Itt a várva várt folytatás,bár ismét az az érzésem,hogy nem fogtok szeretni...egy ideig :D
Remélem tetszeni fog azért, és megdobtok pár komival...újabban mindenhol kezd fogyatkozni!
Jó olvasást!
~Nicole E.~


Niall szemszöge:


Annyira forró volt körülöttem minden,s nem éreztem semmit csak azt,hogy csókoljon már meg végre.Az emberek szaladgáltak s borzasztóan erotikusan táncoltak körülöttünk,mi viszont megálltunk.Lehunyt szemmel vártam őt,elképzelve azt,hogy ajka az enyémhez ér,s végre megtapasztalom milyen az,ha férfi is a partnered.Viszont ez nem következett be,legalábbis addig nem,míg ki nem nyitottam a szemem.Megláttam az ő csukott szemhéjait magam előtt,s nem szóltam,csak óvatosan hozzáérintettem ajkaim övéihez.Leszartam,hogy munkatársak vagyunk,leszartam,hogy egy buliban vagyunk,leszartam,hogy részegek vagyunk,s azt is,hogy van egy feleségem,neki pedig egy lánya.Annyira kívántam az ajkait,hogy ha nem érezhettem volna őket,fizikailag fájt volna.Benntartott levegőjét egyben kifújta és mosolyogva nyomott egy puszit,egy hosszú puszit számra.Nem érdekeltek a következmények,kellett.
A pusziból csókot formáltam,és meghúzva alsó ajkát magamhoz rántottam testét.Kezeim nyakába tettem elmélyítve csókunkat,bevonta nyelvem is a játékba.Éreztem nyelvén az alkohol ízét,s így valószínűleg Ő is az enyémen,de ez csak még jobban feltüzelt.Forró nyelve végigszántott a szájpadlásomon,s emiatt öntudatlanul is reflexszerűen löktem egy nagyot a csípőmmel,ezzel megéreztem erekcióját,de nem találtam sem undorítónak,sem helytelennek.Még inkább,engem is felizgatott.
-Niall,ezt…nem kellene.Nagyon szeretném,de nem vagy józan.-nem tudtam nem az ajkaira emelni tekintetem,melyek most annyira vörösek és duzzadtak voltak,hogy jónéhány perverz kép is bekúszott az eltompult agyamba,a furcsa gondolataim közé.
-Nem érdekel!Akarom…-nem engedte,hogy befejezzem a mondatot,mert ajkaival újra lecsapott enyémekre.Most én nyögtem bele a szájába,megfogta a derekam s az eddiginél is közelebb vont magához.Hevesen csókolt,talán még önzőbben,mint a legelsőnél,de hamarabb szakadt el tőlem.
-Niall!Nem akarok semmit sem tönkretenni,remélem ezt megérted.Ha józanon is meg szeretnél csókolni,vagy többet…nem foglak visszautasítani,de így nem tehetem.Nagyon sajnálom.Most nem tudsz,sőt én sem teljesen tisztán gondolkodni,s olyat tennénk amit megbánnánk később.Neharagudj.-lehunytam szemeim,s csak lihegtem szájába.Megértettem,mit miért mondott,de abban a pillanatban csak Őt akartam…semmi mást.
-Csak….-kezébe vette az arcom és nyomott még egy puszit a számra,majd elhajolt.Körbekiabált a helységekbe,hogy a bulinak vége van,lehet tiplizni,s kellett vagy fél óra,mire minden egyes ember távozott a házból egy hatalmas romhalmazt hagyva maguk után.Addigra valamilyen szinte kijózanodtam,de az álmosság hamar úrrá lett rajtam,s ha Zayn nem itat meg velem egy nagy pohár vizet,ott helyben elaludtam volna a földön.
-Niall,gyere feküdj le.Mindjárt elalszol.-hümmögtem.
-Van kocsim,haza kell mennem.Liam….-ásítottam egy nagyot félálomba.
-Részeg vagy,semmiképp nem engedlek így el.Most menj be a szobámba,feküdj le és aludd ki magad!-már épp kezdtem volna visszaszólni,mikor ajkait lágyan érintette enyéimhez,s ezzel elhallgattatott.-Kérlek!-bólintottam,tettem amit kért,de félúton visszafordultam.
-És te?-a nappali felé bökött,amit csak hunyorogva tudtam kivenni,de a kupleráj borzalmas volt.
-Ezt még elintézem,te menj nyugodtan.-bólintottam,de visszamentem hozzá és megcsókoltam.Annyira jó érzés.
-Majd reggel megcsináljuk,már kettő óra is emúlt…-magamelőtt toltam be a szobába,s egyszerre vetődtünk le az ágyra.Így is maradtuk reggelig,csak reggel istentelenül szarul éreztem magam.


A másnaposság egy hihetetlenül agresszív és őrjítő dolog tud lenni,főleg akkor,ha az éjszaka nem hánytad ki magad.Na,akkor majd reggel fogod.Ahogy kinyitottam szemeim máris rohantam a fürdőbe,s miután végeztem,csak akkor tudatosult bennem hol is vagyok éppen,s mi volt éjjel.Igen ám,én nem az a felejtős típus vagyok,néha szidom is az eget miatta.Most is így volt,mert minden beugrott amit este,illetve éjjel csináltunk Zaynnel.Vagyis amit nem.Nem is tudom,hogy volt akkora lelki ereje,hogy visszautasított….

-Niall?Meg vagy?-kinyitottam a fürdőszoba ajtaját,s egy álmos Zaynnel találtam szemben magam.
-Persze,és…öhm…tudunk beszélni?Vagyis majd ha mindketten helyrehoztuk magunkat.-bólintott,s valószínűleg eszébe jutottak az éjjel történtek,mert lefagyva állt előttem,egy kis mosollyal az arcán.Hiába nem voltam már részeg,az a furcsa érés ott volt bennem ismét,mint éjjel mikor megcsókolt.Nem tudom hova tenni még most sem,de ezt még nem éreztem….de nem rossz,sőt…..
-Oh,igen…csak…Elmész zuhanyozni?Mert akkor addig csinálok kaját..-elutasítottam,mondtam,hogy inkább először menjen Ő.Nekem még fel kell ébrednem a zuhanyzáshoz…furcsa szokás ez is.Elfoglalta a fürdőt én pedig nekiláttam a takarításnak…tudom,másnaposság satöbbi,de muszáj volt.Nem akartam még több időt elfecsérelni és most,világosban még nagyobb szemét volt,mint éjjel.Zayn húsz perc múlva sem lépett még ki a küszöbön,s én már ennyi idő alatt végeztem is…vagyis már csak a porszívózás maradt ki,de ügyesen megtaláltam az eszközt hozzá,ezért hamar végeztem.Egy-két fintorgást megejtettem,például azt nem tudom,hogyan kerültek a padlóra a használt óvszerek,mikor annyi ember volt itt,hogy köpni se tudtam volna…a szobák meg le voltak zárva….
-Nem kellett volna megcsinálnod,ez az én feladatom lett volna.-ránéztem,s az az érzés ismét előjött a hasamban…amit régóta nem tudok hova tenni.Főleg a meztelen felsőtestét látva,ahogy a vízcseppek végigfolynak a barna bőrén és eltűnnek a törülköző szélében.Ezt is csak akkor tudtam jobban szemügyre venni,mikor elindult felém,s talán még barnábbnak láttam a bőre árnyalatát de lehet,hogy ez csak a fényviszonyoktól vannak.-Hahó,Niall!Itt vagy?-megrázkódtam és belenéztem szemébe,ami most nem a kedvességtől,hanem inkább a pajkosságtól csillogott.
-Khm,igen…csak…mindegy.-félrenéztem zavaromban.-Gondoltam megcsinálom,már ha nincs mit tennem.-rántottam vállat.
-Mehetsz te is,törülközőt találsz a kád mellett a szekrényben…ha lehet ne a rózsaszínt vedd ki,mert Suzy megöl.-felnevettem és bevonultam a fürdőbe egy „köszönömöt” elmotyogva.
Mikor beértem sóhajtottam és lecsúsztam az ajtón.Ennél kínosabb helyzetem sem mostanában volt.Lekapkodtam a ruháimat és beálltam a zuhany alá.Csak Zayn tusfürdője volt kéznél ezért azt használtam,úgysem haragszik meg érte,gondolom.Furcsállottam,de semmilyen rossz érzés nem kerített hatalmába,mikor eszembe jutottak az éjjeli emlékképek.Tisztán van előttem a kép,ahogy Zayn közel áll hozzám és a fülembe suttogja,hogyha valójában szeretném őt,akkor azt józanon tegyem meg.Majd a csók,illetve csókok.Te jóságos isten!Annyira vad és szenvedélyes volt,annyira lágy és durva volt egyszerre,hogy újra és újra érezni akartam.
De ezt én nem tehetem!Nekem feleségem van.-szólalt fel bennem az angyalka.-Akit öt napja nem láttál,hiányzik?-NEM!S itt pedig az ördög.-Hivatalosan egy pár vagytok,házaspár,nem csalhatod meg!-ismét az angyal.-De hiszen nem szereted,akkor miért nem lehetsz boldog egy kicsit?-újabb felszólaló az ördög volt.Saját magammal vitáztam,s közben észre sem vettem,hogy ágyékomba tódul a vérem,s majd a csempét verdesi erekcióm.Zavartan elhúztam a szám,s hideg vizet folyattam magamra,mintha bárki is látná idiótaságom.Felizgultam rá,akkor csak nem szerethetem a feleségem!Nem is szeretem,de én nem vagyok meleg!Sosem voltam az!Mi a franc történik velem?
Miután lelankadtam kellőképpen s szinte jégkockává fagytam,kiléptem a kabinból és a szerényből kivettem egy törülközőt.A derekamra csavartam majd a tükörbe néztem,amit meg kellett törölnöm a pára miatt,s meglepetten figyeltem,hogy nincsenek karikák a szemem alatt és nem is bosszankodok.Furcsa.
-A tetveskibaszott élet….-szitkozódott Zayn,s kuncogva figyeltem ahogyan ugrál és az ujját a füléhez nyomja.Odaléptem hozzá és megfogtam az ujját,majd a hideg víz alá tartottam.
-Látom a főzés az nem a te tudományod.-az elejét még elnevettem,de a mondat végére tisztázódott bennem,milyen helyzetben is vagyunk éppen.Mivel nem pontosan egy magasak vagyunk ezért kicsit fel kellett néznem rá,ujja a víz alatt volt még mindig és a derekamon csak egy törülköző volt,ő már időközben felöltözött.Arcunk is csak pár centi választotta el…
-Zayn…-suttogtam magam elé,s leheletem pont ajkát érintette.Szemei ugyanolyan furán csillogtak,mint éjjel a nappali közepén.Közelebb hajolt hozzám,már majdnem összeérintettük szánk,mikor észbekaptam.Mellkasára tettem a kezem,de nem fogta fel,hogy mit akarok,ezért elzártam a csapot.Kinyitotta a lehunyt szemeit és összezavarodva nézett rám.
-Niall,én tény….-megráztam a fejem.

-Ne,kérlek…

8 megjegyzés:

  1. Mi ez a befejezés?! Miért itt kellett abbahagyni?
    Annyira jó volt ez a rész. Ni igazán rá jöhetne már, hogy ő rég nem hetero, és Zayn kell neki! Bár úgy érzem, hogy az még nem mostanában lesz :/
    Puszi: Sophia ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában elég sok "ilyen" befejezés lesz...de kicsivel hosszabb részek lesznek...mert húsz részesre tervezem a sztorit..
      Lassacskán minden ki fog derülni..és tényleg nem lesz ez olyan hamar,de csak várd ki ;)
      pussz,Niky

      Törlés
  2. te eztet nem gondoltad át rendesen........
    nem.......NEM :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugi...lesznek jobb és hosszabb részek is hamarosan..
      <3
      pussz,Niky

      Törlés
  3. Szia!
    Hát ez nagyon durva volt, de tényleg. Már azt hittem végre valami jó és erre feléledt Zayn önuralma, hogy basszná meg azt. Kell a francnak önuralom dobja csak kifelé az ablakon. Reggel meg Niall hát jézusom ember ha feláll a farkad Zaynre akkor már rég nem vagy hetero, de nem is baj sőt nagyon nagyon jó. Imádtam!!
    Puszi❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szio!
      A végén Niall önuralma éledt fel,nem Zayné...csakhogy minden világos legyen.
      Igen,még Niall-nek rengeteg ilyen.olyan gondolatai lesznek,de egy ideig nem tesz semmit...de majd meglátjátok.
      Azt hozzáteszem,hogy egyik sem hetero,csak ők még ezt nem tudják ;) :D
      pussz,Niky

      Törlés
  4. A jo edes qva anyucikadat fejezd itt be (bocsanat a szohasznalatert) azonnal folytatast akarok most most most haho mondom folytatas most!!!!!! Jojjenek mar vegre ossze istenem! Erzodik h dul a luv

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD
      Nemsoká vasárnap,mindjárt új rész lesz neaggódj!
      Lesz még csavar,viszont a vége miatt ne fájjon a fejed! ;)
      <3
      pussz,Niky

      Törlés