Son

2016. március 27., vasárnap

Chapter Ten

Sziasztok!
Itt is szeretnék kellemes húsvéti ünnepeket és hosszú szünetet kívánni.
Már a tizedik! fejezetnél tartunk,te jó ég!Gyorsan szalad az idő,pont a fele a történetnek...és megmondom őszintén kissé ihlethiányban szenvedek..14 rész megvan..te utána fogalmam sincs hogyan tovább..remélem helyrerak majd a szünet...
Nem is fecsegek tovább,jó olvasást és várom a véleményeket!

~Nicole E.~



Zayn szemszöge:


-De Ni,én nem ak…-leállított és ellépett tőlem.Felsőteste még inkább beindította a fantáziám így,előttem egy méterre,mint mikor csak az ing és a többi anyag van rajta…ezért próbáltam csak a szemébe nézni,de ez sem mindig jött össze,mert a hívogató ajkai csábítóan vörösek voltak….csak tudnám miért…
-Kérlek Zayn,csak nem akarom ezt…tudom mi volt éjjel és tisztán van előttem minden pillanat,de azt is észbe kell tartanom,hogy sosem voltam meleg és van egy feleségem akitől el kell válnom.-összeszorította ajkait és könyörgően nézett a szemembe.Sóhajtottam lemondóan.
-Niall,én tényleg nem akartam és nem is akarok ráderőltetni semmit.Tudom,hogy nem vagy meleg,s ezzel a gondolattal bírkózok meg én is nap,mint nap,mert egyszerűen kedvellek.Niall ez van,nem tudok ellene tenni,s éppen ezért is csókoltalak olyan bátortalanul este…nem akartam még azt is tönkretenni ami megadatott.Hát nem érted…-járkáltam fel,s alá.
-Utálom,hogy vannak érzéseim,azt is,hogy irántad és azt is,hogy ennyi szarság választ el minket.Nem kérem,hogy most bocsáss meg nekem,sem azt,hogy viselkedjünk ugyanúgy,mint rég,mert tudom,hogy nem menne.Csak azt kérem,hogy nem hagyj figyelmen kívül és vedd észre azt ami a szemed előtt van.-monológom befejeztével szembeálltam vele és gyönyörű íriszei most az értetlenségről tanúskodtak.Ebben az elmúlt pár hétben sem tudtam rájönni,hogy egy ennyi idő férfinak,hogyan lehetnek ennyire gyönyörű szemei,s ráadásul makulátlan arca.Bezzeg nekem…naponta borotválkozom,rettenetes…és a bőröm sem tökéletes,de Ő az,nekem az.
-Z-zayn,egy kicsit magamra hagynál?Kérlek!-makogott,s lehajtottam fejem,bólintottam.
-Hozok neked ruhát.-otthagytam a konyhában és visszamentem a szobámba,kikaptam pár ruhadarabot a szekrényemből.
Nem tudom elhinni,hogy mindent elmondtam neki,túl hamar zúdítottam rá az érzéseimet,s ezzel csak az az egy nagy baj van,hogy olyanokat mondtam neki,amikkel ezidáig még saját magam sem voltam tisztában.Sejtettem,hogy emlékszik az elmúlt éjszaka történéseire,de nem hittem,hogy ennyire zavarja ez az egész.Hálát adok a kissé józan agyamnak,hogy nemet tudtam mondani neki,pedig rettentően nehéz volt.Szó szerint könyörgött nekem,hogy feküdjek le vele,holott tudtam én is és Ő is,hogy még csak életében nem volt egy férfi sem,még nem is csókolt egyet se,máris le akar feküdni velem.Gondoltam,hogy csak az alkohol beszél belőle,de nem hittem volna,hogy ennyire bántani fogja Őt az a pár darab csók.Hiszen Ő is akarta,nem?
Annyira kellemetlen ez a helyzet,s gond,nagy gond,hogy Ő a főnököm.Nem lehet a pasim csak úgy.
Tegyük fel,hogy elválik a feleségétől.Elköltözik onnan,mármint a nő,és visszamegy,csak már egyedül fog ott élni.Én Suzy-val itt tengetjük a napjainkat,s eljárok munkába,ahol Ő dolgozik,miután édes lányom leraktam az óvodába.Minden egyes nap látnám,s csak furdallna a lelkiismeret,mindenért.Vagy azért,mert nem tettem meg,amit szükségesnek éreztem,vagy azért,meg igen,megtettem és ez neki nem okés.
Teljesen össze vagyok zavarodva.Éjjel akarta,de most nem…hát akkor ennyi?Nem lehet csak ennyi….
Rájöttem,hogy kár most ezzel foglalkozni,mert ha előre idegeskedek akkor csak egy újabb problémát kerítek magamnak.Felesleges.Ha valaminek meg kell történni az úgyis megfog,szóval ennyit erről.Sóhajtozva keresgéltem tovább a szekrényben,s végre ráakadtam egy teljesen Nialles darabra.Utálja az ingeket,ezt vagy ötször említette este,de csakis azért vette fel,mert tudja hogy jól áll rajta és Liam ráparancsolt,hogy ezt kell felvennie,ha jól akar kinézni.Kiröhögtem,de valóban így van…az ingek nagyon is szexin állnak rajta.De csak azért mert utálja,egy melegítő szettet vettem elő,s pont megtaláltam a felső részét is.Egy bő,szürke Nike alsót és felsőt találtam…egyik kedvenc szettem de rajta jobban állna.Kikaptam hozzá egy egyszerű fehér pólót,s kimentem hozzá,hogy odaadjam neki.
-Ni,itt vannak a ruhák.-leraktam mellé,s vártam,hátha szól valamit.Megfordult.
-Zayn,kérlek ezt a beszélgetést halasszuk máskorra,jó?Együnk valamit,felöltözök és elmegyek…-meg sem várta a válaszom,számára ez egy döntés volt.Besétált a fürdőszobába kezében a ruháimmal és magára zárta az ajtót.
Sosem fogom tudni megérteni ezt….de én vagyok a hibás,csakis én….ha nem hívom el..ha nem csinálok bulit…ha…Állj!Akkor nem is csókoltam volna meg,szóval ez nem egy rossz dolog.Sőt,hiszen a részeg ember általában őszinte…mindig…és Ő részegen igenis akart engem…szóval,lehet hogy kedvel engem,csak nem bírja elfogadni azt,hogy nem szereti a feleségét és,hogy nem hetero…ez lehet egy megfelelő válasz..
Előpakolgattam a tányérokat és az evőeszközöket a poharakkal együtt és egy jót korgott a gyomrom,ahogy megláttam Niall mit is dobott össze,míg én ruhát szedegettem elő neki.Pirítóstól kezdve az én ócska rántottámig volt mindenféle kaja.Megvártam míg átöltözik és együtt kezdtünk el falatozni.A csend már-már kezdett annyira kínossá válni,hogy még rágni is alig mertem előtte.Lenyeltem a falatot és muszáj voltam megszólalni,mert rettentően idegennek éreztem a helyzetet.
-Niall,nézd..én mondtam,hogy nem kell úgy viselkednünk,mint az idegenek…csak,akkor tegyünk..vagyis tegyél úgy,mintha semmi sem történt volna,mert ez így nagyon kínos.-mosolyodtam el zavartan,s örültem,hogy végre nem szakított félbe.
-De hát nem tudok úgy tenni,mintha nem történt volna semmi…és meleg sem vagyok.Nős vagyok..ez az én problémám.-hajtotta le a fejét.
-Hallod Ni,ha nem szeretnél semmit…nem kell attól tartanod,hogy kitudódik.Ha ettől félsz megnyugodhatsz,nem tudja meg senki.-felnézett de nem láttam a szemében a megszokott csillogást…furcsa volt.
-Ez nem ilyen egyszerű,ettől még nem tudom meg nem történtté tenni a dolgokat,és mivel mindennap együtt dolgozunk,nem lesz kellemes a munka.-megforgattam szemeim,úgy hogy nem látta és elmosolyodtam.
-Hagyjuk ezt a fenébe jó?Már amióta felkeltünk erről dumálunk…nem jó ez így.Ha nem szeretnéd,akkor nem bonyolódunk bele semmibe,ennyire egyszerű.-azt nem tettem hozzá,csak magamban,hogy rettentően rossz érzés volt ezeket elmondani neki,mert én tényleg akarnék tőle valamit,s nem csak megfektetni akarom,mert arra lett volna lehetőségem az elmúlt éjszakán,de nem tettem,mert fontosabb Ő annál az egy alkalomnál.A csókunk közben jöttem rá,hogy nem csak kedvelem őt.Vagyis,de csak jobban…nem szeretem,még.De ha nem hagyja,nem is fogom.
Ha nem,hát nem….csak rosszul esik,de mindegy is.
-Nem,ezt muszáj megbeszélnünk.Most vagy később,de meg kell.Összeszedem a cuccaim,mindjárt jövök.-makacs,nagyon makacs és önző,de ez is beletartozik a személyiségébe,amit egyre jobban imádok.
Elpakoltam a koszos tányérokat illetve a többi mosatlant és nekiláttam a mosogatásnak.Pár perc alatt végeztem,de Niall még mindig a szobában volt.Kezdtem gyanút fogni.Megtöröltem vizes kezeim,s a szobám felé sétáltam,de mikor beléptem elég érdekes dolog fogadott.
Hátam az ajtónak csapódott,s felocsúdni sem tudtam,mert egy test nekipasszírozott a falnak,s olyan elánnal kezdett csókolni,hogy azt hittem letépi az ajkaim.Lesokkolva tartottam fel a kezeim,majd átfontam Niall derekán és vigyorogva csókoltam vissza.Nem gondoltam erre a végkifejletre,de csak a pillanatra koncentráltam,s arra,ahogy finom ajkai enyémen táncolnak.Teljesen más érzés volt így,józanul csókolni Őt,mint éjjel…ez sokkal valódibb és jobb volt.Nem hiszem,hogy életében csókolt-e már férfit,de ha nem,akkor profin csinálja,mert nem engedi,hogy átvegyem az irányítást,s ez benne a hihetetlenül észveszejtő.
Váratlanul tolt el magától és ült le az ágyra heves lélegzéssel,én meg csak álltam ott,mint egy rakás szar…nagyjából.
Tudtam.


-Zayn…én..-krákogott és tenyerébe temette arcát,de nem tudtam szemem levenni ismét piros ajkairól.Teljesen átéltem a tegnap estét,de sejthettem volna,hogy ez lesz…józanon sosem lesz az enyém..

6 megjegyzés:

  1. Fuu Niall, kezded felhúzni az idegeimet... Nem vagy meleg, csakúgy random felállt a farkad ezelőtt is, Zaynre... Érdekes logika...:D

    Annyira imádom minden szavát! Remélem nemsokára végre beismerik egymásnak, hogy egymásnak lettek teremtve!
    Kellemes ünnepeket és remélem hamar elmúlik az íhlet hiányod!
    Puszi; Sophia ❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Még sokáig fog idegesíteni Nialler...nála kicsit nehezebben megy ez a dolog..
      Egymásnak lettek teremtve,ez nem kérdés...de ők még ezt nem tudják :D
      Köszönöm...remélem hamarosan tudom folytatni ezt a sztorit...kár lenne érte.
      pussz,Niky

      Törlés
  2. Ne már basszus! Niall felidegesít...
    Ha nem vagyok meleg és nem akarok tőle semmit, nem csókolom csakúgy meg még józanon is :'D
    Megőrülök
    Nagyon jó lett *--*
    puszi:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D fuu akkor hogy fog majd idegesíteni a következő tette...vagyis a következő kettő :D már alig várom,hogy kirakjam...
      Köszönöm :)
      <3
      pussz,Niky

      Törlés