Son

2016. április 24., vasárnap

Chapter Fourteen

Éééés itt van a várva várt rész!
Tetszeni fog...bízom benne! 18+

Pussz, Nicole E.

Zayn szemszöge:

Gyors ujjaival egy szempillantás alatt kibújtatta az övet a helyéről és mikor a sliccem kezdte lehúzni, egy hatalmasat nyögtem. Ujjaival hozzáért merevedésemhez, s abban a pillanatban úgy éreztem, hogy azon nyomban elélvezek. Pajkosan vigyorgott és próbált úgy hozzám érni, hogy ne érintsen meg ott. Lerugdostam magamról a nadrágot aztán ezt megejtettük vele is.
Hófehér bokszere olyan szinten vált átlátszóvá az amúgy is hófehér bőrén, hogy egy hatalmasat kellett nyelnem a látványra. Férfiassága már ugyancsak ágaskodott, s az alsónadrág elején egy nagy folt volt…előnedvétől.
Én is így nézhettem ki, csak pont az ellentéte voltam. Fekete alsóm alapból egy számmal kisebb volt, mint kellene, de most, hogy eszméletlen nagy merevedéssel küzdöttem méginkább úgy tűnt, hogy az istenek és a pokol ördögei összefogtak ellenem. Niallel az élen.
Míg azon ügyködött, hogy leszedegesse magáról a ruhadarabokat, én is lekaptam a pólómat, majd minden apróbb hülyeséget, ami rajtam volt, kivéve a bokszert és a nyakláncomat.
Majd felfaltam a szemeimmel, s ezt megérezhette, mert amint végzett a vetkőzéssel egyből visszamászott fölém és az időközben lehűlt ajkait az enyémekre tapassza, felmelegítésképpen.
Kissé frusztrált, hogy a sötét hajam folyamatosan a szemembe lóg, de annyi energiám nem volt, hogy kiseperjem onnan. Helyettem megtette ezt Niall, mikor erőteljesen belemarkolt egészen a tövéig és hátrafelé húzta azt. Fejem hátrabillent, csípőm pedig előre. Ennyi pont elég volt…egy mozdulattal fölé kerekedtem és kihasználva a pillanatot, a szájára tapadtam, de úgy, mint eddig még sosem. Elkezdtem fölötte mozogni, s vártam hogy belenyögdécseljen a számba, be is következett.
Karjait, melyek eddig a nyakam körül voltak, lecsúsztak a fenekemre majd belemarkolt, s visszavezette azokat a tarkómra úgy, hogy a körmeit végighúzta hátamon.
Fellökte a csípőjét, majd egyre többször. Kis türelmetlen. Elszakadtam tőle és lihegve a nyakára tapadtam, mely már eléggé szét volt szívva..
Mellbimbóira csak egy-egy rövid csókot nyomtam, s a köldökéhez igyekeztem. Belenyaltam, aztán a V-vonala következett. Lapos nyelvvel végignyaltam alhasán, mire csak egy hirtelen rántást éreztem a hajamban. Lenyomta fejem egészen a dudoráig, mire elnevettem magam.
-Nyugi..csak a tied vagyok.-két kezem a combja belső részére tettem és megszorítottam erősen. Talán magam is nyugtatni szerettem volna, de szerintem mindkettőnkre ráfért már egy erős enyhülés. E célból is vezettem fel kezem a bokszere széléig, amit a következő pillanatban egy mozdulattal lerántottam róla. Eldobtam valahova az ajtó aljába és felnéztem Rá. Szemei feketén csillogtak és mellkasa olyan szaporán emelkedett és süllyedt, hogy azt hittem nyomban megfullad.
-Semmi baj, baby!-lenéztem hasára, melyen lüktetően pihent feszes farka, majd ajkammal megkerestem hegyét és a számba vettem úgy, hogy végig a szemébe néztem.
Behunyta őket és mélyeket kezdett lélegezni, apró nyögések mellett.
Először csak a makkját szopogattam majd félig vettem a számba, utána visszaengedtem, hogy azután egy hirtelen mozdulattal egész méretét leengedjem a torkomig. Ahogy hallottam tetszett neki, viszont a torkom nem igen szívlelte a hirtelen mozdulatokat, ezért kissé vissza kellett engednem a számba, mert könnyeimtől már alig láttam. Kiengedtem ajkaim közül, hogy aztán a nyáltól tocsogó hosszú, puha péniszt a kezeim közé vegyem és percekig játszadozzak vele és ajkaimmal a frissen borotvált heréket simogassam.
-Z-zayn, ne!Elmegyek…ah.-vigyorogva váltam el játékszeremtől és felmásztam hozzá egy futó csók erejéig.
Alig viszonozta-valószínűleg a mindent elsöprő kéj és a közeledő orgazmusa miatt.Pár percig csak feküdt és mély levegők vételével hozta magát helyre, aztán egy váratlan mozdulattal maga alá gyűrjön és végigcsókolgassa hasam s felsőtestem minden egyes porcikáját.
-Kurvára forró a bőröd, szexim.-Ő nem totojázott annyit a csókolgatással mint én..megmarkolta az előnedvtől tocsogó bokszeremet és lerántotta rólam. Fel sem tudtam figyelni a hirtelen hidegre, ami a hosszomat érte, mert lekötötte figyelmemet az előbb elhangzott mondat.
-Sz-szexim?-hümmögve válaszolt, ugyanis nyelve hegyével épp a farkam tövétől indult meg a makkomig.-Oh, istenem!-beletúrtam hajába és alsóajkamba haraptam enyhítésképp.
Tövig a szájába vett és ráérősen kezdett szopni, amivel igencsak az idegeimen táncolt.Nyelve csak úgy ficánkolt a bőrömön és forró ajkaival erősen szívta azt.
Percekig elvolt vele, s mikor már éreztem, hogy egyre közeledek a csúcs felé, kirántottam magam szájából és pár pillanatig csak bámultam.
Szemei kéksége alig látszódott, de így is hihetetlenül gyönyörűen festett. Arca ki volt pirulva, s homlokára a haja kócosan tapadt oda, míg ajkai az eredeti háromszorosára duzzadtak és egy fényes nyálcsík húzódott aközött és a farkam között. Borzasztó szép volt.
Már tudtam mit akarok ma. Őt. Csakis Őt.
Felhúztam lábaim és kitárulkoztam előtte. Ahogy láttam nagyot nyelt és térdeimre tette a kezét míg kényelmesen közéjük térdelt.
Végig a szemébe néztem, s jobb kezemmel körbefogtam magam és pumpálni kezdtem, míg a másik kezem a számhoz emeltem. Két ujjam vettem a számba s egy jó adag nyállal engedtem ki onnan. Egyenest két ujjam tüntettem el magamban, s lehunytam szemeim, mert nem vagyok hozzászokva az efféle fájdalmas cselekvésekhez.
-Ohh, ne…hogy lehetsz ennyire közönséges.-hirtelen néztem fel Rá. A következő amit éreztem az a keze a csuklómon.-Hagyd, hogy én csináljam!-két ujját kezdte szopogatni majd ollózva tüntette el bennem azokat. Szemérmetlenül hagytam, hogy azt tegyen velem amit csak szeretne…vágytam Rá…mint még soha senkire.A harmadik ujját is hozzátette az előző kettőhöz, s erre megdermedtem.Az eddigi feszítő fájdalom immáron elmúlt, s össze kellett szorítanom a belső izmaim, mert féltem elélvezek már csak attól, hogy ujjbegyeivel érinti a prosztatámat.
-O-ott, Niall…hmm.-fejével közeledett a férfiasságom felé, de másik kezem megállította.-H-ha nem hagyod abba-ah, nyomban elmegyekh.-kihúzta belőlem ujjait és a fiók felé kezdtem mutogatni.
Kiszedte a kis kék csomagolású kondomot, amit fogával szétszakított és a segítségemmel magára rakott. Bő adag nyálat csurgattam farkára és hagytam, hogy lábaimat a térdemnél fogva felemelje a fülemhez. Éreztem, hogy lüktetek odalent, de már az sem érdekelt, hogy a langyos előnedvem az ánuszomhoz csordogált.Magamban akartam Őt érezni, bármi áron.
-Úristen…mennyire izgató a látványod.-száját megnyalta, s egy finom csókban részesített mielőtt belém hatolt volna. Ezzel terelte el  figyelmem.Nem tudtam másra figyelni csak az alsótestemben lévő, fájdalommal vegyülő kéjre. Mindkettő érzés erőteljes és egyben megnyugtató volt.-H-hogyan lehet i-ilyen jó?-egy millimétert sem moccant, csak várt. Olyannyira lüktetett bennem, hogy nem is éreztem a saját pulzálásomat. Ez vette el egy idő után az eszemet, a fájdalom érzetével együtt.
-Mozogj!-fogaimat összepréselve szívtam be a levegőt, mikor egyet lökött a csípőjével. S ez így ment egészen addig, míg meg nem éreztem a kezdeti gyönyört. Niall izzadságcseppes alkarja fénylett mellettem de figyelmem még annál is jobban lekötötte a görcsös szorítás engedése.
Előredőltem, hajam arcomba hullott és szemem erősen lehunytam ahogyan hátam ívbe feszült. Hangtalanul adtam tudtára,hogy hamarosan orbitálisat élvezek.
-Annyira forró vagy, hogy az…ah.-folyamatosan fokozta a tempót, én pedig egyre közeledtem a csúcshoz.
-Most!Niaall!-hasamon az összes létező kocka feszült, hátam elzsibbadt és fejem úgy zsongott, mint még soha-lehet, hogy a temérdeknyi alkohol is közrejátszott, de eszméletlen hosszúságú élvezet csapott le rám-. Annyira el voltam foglalva saját magammal, hogy nem vettem észre, amint Niall felkiált és rámomlik. Hasam élvezetemtől tocsogott. Számomra megszűnt a világ. Csak a heves zihálásunkat és az altestemben lévő kielégültséget éreztem…semmi mást.
Niall lemászott rólam, s míg leszedte magáról az ondóval teli óvszert, addig én megtisztítottam magam. Hajamba túrtam s semmi másra sem vágytam csak egy kiadós alvásra úgy….egy hónapig. Persze csak mellette.
-Ezt reggel meg fogjuk bánni.-halkan beszéltem hozzá, s csodálkoztam, hogy meghallotta.
-Még jó, hogy addig van időnk, nemigaz?-féloldalas mosolyt küldött felém, s az ágy mellé sétált, majd bemászott mellém. Ásítottam egy nagyot, s fejem lehanyatlott a párnákra…
Éjjel kettő óra…hála isten.
-Úgye nem bántad meg?-kérdezte tőlem..ez most komoly?
-Ezt remélem te sem gondoltad komolyan…majd inkább reggel kérdezzük meg egymástól, csak..csak most aludjunk. Kifárasztottál.-felhorkant és adott egy gyengéd csókot ajkaimra. Szemhéjam már lecsukódni készült.
-Jó éjszakát, szexim.-elmosolyodtam és hagytam, hogy fejét a mellkasomra helyezze.
Nem lesz mindig így…kivételes alkalom volt, hogy hagytam magam. Legközelebb nem lesz ilyen…ha egyáltalán lesz legközelebb.
-Jó éjszakát, doktorom.-ez volt az utolsó szó amire emlékszem…utána se kép se hang. Úgy aludtam,mint akit fejbevágtak.
No, nem vágtak fejbe, csupán szinte ájulásig keféltek, de ez már más…


Méghogy nem bánjuk meg?

4 megjegyzés:

  1. Naaaaa ez meg a másik.. 😣
    Mindig várni kell egy hetet arra hogy másnaposak legyenek 😅😁😊😉😄
    Ellentétben isteni rész lett 😉😏😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy írtál legalább te..
      Igen,egy hét még..de elhiheted, hogy nem lesz minden olyaa, mint amilyenre számítasz...főleg ha láttad a trailert ;)
      pussz,Niky

      Törlés
  2. AZTA KURVA
    Ez fantasztikus lett, egyszerűen imádtam. Miközben ezt olvastam, végig vörös volt a fejem. Nagyon jól írtad le a szex jelenetet. Ajj iszonyatosan tetszett! *--*
    Hallod megőrjítesz ezzel a véggel... már olyan baromi kíváncsi vagyok:3
    Várom a kövi részt!
    Puszi: Ella xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoppááá,na ilyenre nem számítottam..ennyire valós lett? :D
      Lehet azért van,mert túl sokat olvastam már ilyet...épp ezért szerettem volna valami mást...
      Mindjárt vasárnap,szóval hamarosan megtudjátok,hogy mi lesz.
      Pussz,Niky

      Törlés