Son

2016. július 5., kedd

Chapter Twenty-one

Sziasztok,
még épp időben, itt is van az új rész. Kissé erotikus a tartalom! ;)
Remélem tetszik, jó olvasást!
xxx Nicole E.


Niall szemszöge:

Az üzenet olyan hatást eredményezett nálam, ami miatt egész éjjel forgolódtam az ágyamban és folyton folyvást a telefonomat lestem. Alig akartam elhinni, hogy ezt Ő írta. Ő sosem beszélt még így, viszont részegen is teljesen más emberré változik. Egyszerűen….letaglózott. A fejem lüktetett és a farkam akaratlanul is életre kelt, majd akkora merevedéssel küszködtem, hogy már nem tudtam mit tenni. Kezelésbe kellett vennem magam.
Beteg. Ezt a szót lehetne használni, ha más látná a cselekedeteimet, viszont ezt éreztem jónak. Egyik kezemben a telefon, másik kezem pedig épp a farkam szorongatta. Azt sem tudtam mit teszek, viszont mikor már épp visszavonulót fújtam volna, megszűnt a búgás és helyére egy kótyagos, szexi hang társult. A szívem egyből gyorsabban dübörgött, s úgy éreztem menten elájulok.
-S-szia. Niall vagyok! – sziszegett egyet és egy hangos nyögést hallottam.
-Oh, hát te? – próbáltam csillapítani a szívverésem, sikertelenül.
-Hát, megkaptam az üzeneted, és kicsit fel vagyok ajzva tőle. –fejbe is csaptam volna magam, de vártam a válaszát. Hogy mondhattam neki ilyet? Vagy talán azt kellett volna, hogy „bocsi, de álló farokkal nem tudok aludni, telefonszexeljünk és aludjunk!”…jesszusom.
-Hoppá, nem számítottam rád. Nem akarsz inkább átjönni? – nagy volt a kísértés.
-Nem, az…az nekem még feszélyező lenne. Maradjunk így, persze ha benne vagy és van kedved hozzá. – ciccegett.
-Mihez is? – lehunytam szemeim és éreztem, hogy elpirulok. Nem hiszem el, miért ennyire…ennyire közvetlen?
-Fel vagyok izgulva, Zayn…és gondoltam…-nyeltem egyett, mert borzasztóan kiszáradt a szám. Még sosem csináltam ilyet, pedig már megéltem pár szexuális kontaktust.
-Hogy? – hallottam ahogy liheg, ez pedig még jobban feltüzelt.
-Telefonszex. – nyögött egyet és egy nagy sóhajt hallatott. Lekaptam magamról a nadrágom, s így már csupán egy feszes, átázott alsó takarta az ölem.
-Rosszalkodunk édes? – annyira túlfűtött volt a hangulat, hogy esküszöm én éreztem magam részegnek, pedig köztudott volt, hogy Ő az aki nem józan.
-Csak ha te is benne vagy! –hallottam egy kis mocorgás, majd talán ágynyikorgást és egy huppanást. – Mit csinálsz?
-Hát, szerintem nem lehet úgy maszturbálni, ha sok a ruha rajtad. Vetkőzök. –felnyögtem a hanghordozása hallatán és fellöktem a csípőm, ezzel egy kis nyomást mérve a hosszomra.
-Küldj egy képet, kérlek. Megőrülök, annyira kívánlak. – most Ő volt a soros, akkorát nyögött, hogy egy pillanatig azt hittem elélvezett. Később egy kattanást hallottam majd egy rezgést, ami immáron az én telefonom volt. Félve nyitottam meg a képet.
Bal kezemben tartottam a készüléket, jobb tenyerem pedig becsúsztattam az alsóm alá, és sóhajaim tömkelegét ejtettem ki a számon.  A képhez felkapcsolta a kislámpáját, egy fehér feszülő alsót viselt csupán és bőre csillogott. Fentről lefelé fotózott, így a fejét nem láthattam, viszont a nagy szerszáma majd kiverte a szemeim.
-Nos? Láttál már meztelenül, olyan kép nem kell?
-Baszki, kurvára dögös vagy. Annyira a számba akarlak venni! – felsóhajtott és egy mély nyögést ejtett ki a száján. A következő pillanatban még egy rezgést éreztem. S eltartottam a fülemtől a készüléket, hogy meg tudjam nyitni a képet, bár sejtettem mi fog rám várni.
-Csak a tiéd. –pont abban a pillanatban szólalt meg, mikor megláttam a képet. Szinte teljesen ugyanolyan pózban készült, csak annyi különbséggel, hogy most már csak a csupasz, még alig – alig készenlétben lévő farka meredezett. Annyira szeretem, hogy nem borotválkozik, így a szőrcsík teljes természetében ott van a farka tövében és onnan csak a hossza tűnik ki gyönyörű rózsaszín színével.
-Basszameg. A kurva életbe, kibaszott dögös vagy! – felkuncogott és halk szuszogását hallottam. Levettem az alsóm is, és marokra fogtam magam. Hatalmasat nyögtem, mikor végre lekenhettem előnedvem a makkomon, s ajkamba harapva mozgattam a kezem, még – még lassan.
-El sem hiszed, hogy mióta álmodozok erről. Annyira akarlak, ah. – beszívtam a levegőt és leraktam a telefont az ágyra, miután kihangosítottam.
-Én is, Zayn. Mit csinálnál ha itt lennél velem? – annyira ki voltam éhezve, már nem érdekelt mit mondok.
-Hmm, végigcsókolgatnám a mellbimbódat, a hasad, a combjaid, és a lábujjaid is. Oh. – halottam, ahogy mozgatja a kezét magán, ahogy az előnedvétől csatakos kezével fel – le húzogatja magán a bőrt. Annyira beindít. – Aztán visszakúsznék a nyakadhoz, hogy aztán szétszívogassam rajta a bőrt, majd…hm…majd szétharapdálnám az ajkaid. Annyira szeretnélek. – olyan kéjjel, de egyben aranyosan mondta, hogy egy újabb adag nedv bukott ki a makkomon.
-Zayn, közel vagyok. Ah, én…én az számba vennélek, és addig szopnálak, míg meg nem kapom a jutalmam. Ah, Zayn…mindjárt. – fojtott nyögésekbe kezdtem és heves szívverésem közben azt hallgattam, ahogy zihál és feji magát.
-Gyere Niall, élvezz nekem. Élvezz el! – a nevét sóhajtoztam és egyre…egyre hevesebben éreztem a görcsös rángatózást az alhasamban, mely pillanatok alatt repített a csillagokhoz.
-Zayn, most, ohh—hmm. – intenzíven élveztem, s a nedvem egészen a nyakamig elért. Teljesen hatása alá kerültem, s mikor már képes voltam szabadan fellélegezni, csak azt hallottam, ahogy Zayn szakadozottan nyög és a nevem kántálja, majd egy hatalmas, végleges nyögéssel kiengedi az orgazmusát.
Behunyt szemekkel lihegtem, s hallgattam Zayn egyeletlen légzését, illetve a halk szitkozódásait.
-Baj van? – hümmögött.
-Álmomban nem hittem volna, hogy egyszer felhívsz majd és telefonszexelsz velem. Azt sem gondoltam, hogy akarsz egyáltalán még beszélni velem, nehogy egy ilyet…letaglóztál. – felkuncogtam.
-Nagy erőfeszítésembe tellett tárcsáznom téged, az üzeneted annyira…felizgatott, hogy kínosnak éreztem volna, ha az üzenetedre maszturbálok. Egyszerűbbnek tűnt felhívni téged, így legalább…kényelmesebb. – felnevetett.
-Van benne igazság. Viszont be kell valljam, először csináltam ilyet. – felnevettem.
-Én is. – felsóhajtott és gondolom felállt az ágyról, mert lépteket hallottam.
-Niall, szeretném, ha ez a mostani…akciónk nem befolyásolná a beszélgetésünket. Tudom, hogy mennyi mindent kell megbeszélnünk, de ezt tegyük félre. Remélem mihamarább sikerül áttárgyalnunk  helyzetet. – igaza van.
-Teljesen egyetértek. Tudom, egy hülye és meggondolatlan ötlet volt felőlem egy ilyen, de nem tudtam uralkodni magamon. Sajnálom, és én is nagyon remélem, hogy hamarosan lesz egy megfelelő hely és időpont, amikor meg tudunk beszélni végre mindent. Csak egyetlen beszélgetést kértem, s továbbra is tartom magam ehhez.
-Köszönöm, bár most a történtek után kissé zavaros az elmém, de próbálok valami normális magyarázatot találni erre. – felnevetett. –Viccet félretéve, még a beszélgetésünk előtt szeretnék bocsánatot kérni mindenért. Tényleg nagyon sajnálok mindent, amiket a fejedhez vágtam…mindent. Nem volt jogom hozzá. – lehunytam szemeim és a kellemetlen érzések ismét feltörtek.
-Nem. Ne kérj bocsánatot. Nagyon is megérdemeltem, egy szívtelen alak vagyok és borzalmasan viselkedtem veled, melyeket nem érdemeltél meg. Én sajnálok mindent, nagyon – nagyon.
-Na, hagyjuk ezt abba, mert rossz vége lesz. Mihamarább meg fogjuk oldani a problémáinkat, de most menjünk aludni szerintem, mert reggel nem lesz kellemes dolgozni menni. – kipattantak a szemeim és..és alig hittem a füleimnek.
-M-mi?
-Igen. Jól hallottad. – mosolygott, éreztem a hangján.
-D-de nem úgy volt, hogy…
-De igen. Viszont volt időm gondolkodni és rájönni arra, hogy pár meggondolatlan tett mennyi mindent meg tud változtatni. Éppen ezért maradok ahol voltam. Remélem nem rúgsz ki, és nem fogunk naponta veszekedni, nem bírnám ki. – felnevettem örömittasan.
-Nem, nem fogunk. Köszönöm, Zayn. Sokat jelent nekem ez. – ásított egy nagyot.
-Bocsi.
-Menj aludni. Köszönöm az estét. Jó éjszakát! – cuppogtam a telefonba.
-Rendben. Én köszönöm neked. Jó éjt, Niall!
-Oh, és Zayn! – gyorsan visszaszóltam neki, még mielőtt leraktuk volna. – Ezt vedd egy ígéretnek. – remélem értette a célzást.
-Köszönöm. – és leraktuk.

Éjjel fél kettőkor sikerült csak álomra hajtanom a fejem, de akkor is fülig érő mosollyal. Ha így haladok, hamarabb meg lesz az a bizalom, mint gondoltam. Csak lennénk már ott. Kibaszottul kezdek belészeretni!

6 megjegyzés:

  1. Jézusom de cukik,annyira imádom őket!
    Gyorsan,gyorsan kövit-)))
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon aranyosak, végre.
      Hamarosan jövök, a kimaradást sajnálom.
      xxx Nicole E.

      Törlés
  2. Imádtam 😍 ez a telefonszex kurva jo volt 😍😄 Remélem végre összejönnek a sok szenvedés után

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. <3
      telefonszex...ilyen se volt még, muszáj voltam egy ilyet beletenni.
      Egyszer összejönnek, ezt megígérhetem.
      xxx Nicole E.

      Törlés
  3. Szia, sziaa, sziaaaaaa!
    Awwwww😍 De jóó rész vooooooooolt!
    Ahogy el kezdtem olvasni arra számítottam h csak masztizni fog, erre fel hívja Zaynt és elkezdenek telefonszexelni! !
    Wááoooo! Meg leptél! ♥♥♥
    Mmmmmm... Kiváncsi vagyok h mit gondolhatott Zayn mikor fel vette a telefont és Ni szolt bele..
    Ja meg arra is telefonszexelni akar..😄😄
    Naaaaagyooon várom a kövi részt!!
    Puszikaaaa♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziiiiiiiaaaa,
      köszönöööm.
      :D Nem, abba hol lenne az izgalom?
      Hm, erre nem is gondoltam...viszont Zayn gondolatai..kuszák, de majd később helyrejönnek.
      Szombaton tudom hozni a következőt, sajnálom <3
      xxx Nicole E.

      Törlés