Son

2016. augusztus 20., szombat

Chapter Twenty-eight

Sziasztok,
remélem mindenkinek jól telik a nyár vége és kiélvezitek a megmaradt napokat! Ugye?
Mindenesetre, a rész itt van, imádtam, és remélem ti is fogjátok!
Ui.:Aki jön ma Pestre tűzijátékra, írjon már facen! Jó lenne találkozni egy – két olvasómmal!
#August20 #Firework #BDPST
xxx Nicole E.



Niall szemszöge:
Úgy megmerevedtem, mint még sosem. Nem hittem a fülemnek, de szerintem Zayn sem. Ez nincs túl hirtelen? Úgy értem, ez a legfőbb vágyam, hogy valaki apának hívjon, de ez nincs még korán? Még csupán most beszéljük a költözést és egyéb intézkedéseket.
-Pe-persze, hogy hívhatsz a-apunak. –makogtam valamit, de közben Zayn szemébe néztem. Mintha csak tudná milyen érzések kavarognak bennem. Hozzám hajolt, s mintha egy puszit adott volna, helyette a fülembe suttogott.
-Leteszem aludni, utána megbeszélünk mindent! –kacsintott és bevonult a fürdőbe ölében a kicsivel.
Huh, én ilyenre nem is számítottam. Összetettem volna két kezem, ha egyszer az életben teljes szívéből befogad a családjába, ehelyett már most apunak szeretne szólítani. Fel kell dolgozzam ezt a tényt, miszerint fizikailag Apa vagyok.  Hihetetlenül jó érzés.
Gyorsan elpakoltam az eltörölt edényeket és a hálóba mentem, ahol nemrégen még egymásba voltunk gabalyodva Zayn-nel. Sejtelmem sincsen, hogyan fogjuk megoldani a szexet Suzy mellett, de majd csak sikerül. Zayn elintézi.
Megágyaztam és előkaptam a telefonomat, hátha van valami értesítés. Volt is épp elég. Liam írt, hogy mikor óhajtok haza menni…oops. Tárcsáztam is.
-Doktúr úr, végre felveszi a telefont. Csak nem sok a beteg? –mondta gúnyosan.
-Bocsi Li! Zayn szüleivel kellett vacsiznunk, meg ma hoztuk haza Suzy-t a kórházból. –hümmögött.
-Én meg halálra aggódtam magam időközben. Úgy volt, hogy négy körül jössz, erre meg tíz lesz és még sehol se vagy. –köhögtem egy nagyot.
-Az van, hogy ma nem megyek. Meg igazából szerintem csak a cuccaimért fogok. –tudtam mi is lesz a válasza. Nem, ezt hogy képzelem, stb.
-Na végre, csak nem odaköltözöl hozzá? –hallottam hangján, hogy mosolyog.
-M-mi van?
-Tudtam én, hogy ez lesz. Zayn-nel mostanság sokat beszélek, tudod. –ezek összefogtak ellenem? Najó, nem ellenem, de na.
-Oh, akkor nem is haragszol? –felnevetett.
-Dehogy haragszok, legalább boldog vagy. Ha pedig még egyszer elbaszod, én magam tekerem ki a nyakad! Ha Zayn meg akar dugni, dugjon, ha szopni akar szopjon! –mondta szigorúan.
-Liam!- felnevettem. –Ne legyél paraszt!
-Ez a színtiszta igazság. No, de akkor megyek is. Ki kell pihennem magam, holnap randim lesz. Aludjatok is ma! Csáóó..
-Hé, milyen randi? Ki a csávó? Liam! –hangos telefonzúgást hallottam csak. Ó, hogy bazdmeg!
Ledobtam magam mellé a mobilt és vártam Zayn-t, de amint belépett, megláttam mellette Suzy-t. Kérdőn néztem felé.
-Nem akar addig aludni, míg nem adsz neki jóéjt puszit. –forgatta meg a szemét vigyorogva. Felálltam és odabattyogtam hozzájuk. Felkaptam a kis sózsákot.
-Puszit akarsz? –bólogatott lesütött szemmel. Egy egész puszisorozatot adtam mindkét arcocskájára, de láttam, hogy majd’ leragadnak a szemei. –Most már nyomás aludni, picur! –borzoltam össze a haját.
-Jóéjt, apu. –mély levegőt vettem és behunytam szemeim. Ezt még szokni kell.
-Jóéjt, picur. –Zayn együttérzőn átvitte a másik szobába, míg én emésztgettem a hallottakat. Ez…nagyon fura. De hihetetlenül jó érzés.
-Már azt hittem sosem alszik el. –lépett be Zayn tíz perc múlva.
-Annyira…furcsa. –nevettem fel kínosan. Odajött hozzám, miután a fiókjából kiszedett két alsónadrágot és az egyiket odadobta nekem.
-Elhiszem, majd megszokod. Megyünk együtt fürdeni? –bökött a fürdő felé vigyorogva. Bólintottam és felpattantam az ágyról Zayn után eredve. Már előre látom mit tervez.
-Mit szeretnél? –kérdeztem tőle nevetve, mikor hátulról nekem támaszkodott és átölelte a derekamat.
-Mit nem? –kuncogott a nyakamba és hosszú puszikat hagyott a bőrömön. Baszki, mi még józanul nem is szexeltünk! –Téged, mindennél jobban! –puszilgatott továbbra is, amiket nyögésekkel válaszoltam le. –Holnap már munka van, nem tudunk olyan sokat együtt lenni. Kérlek. –fordított maga felé és kitágult pupillákkal nézett az enyéimbe, majd időt sem hagyott, bekebelezte ajkaimat.
Sóhajtva csókoltam vissza és vigyorogva túrtam bele hajába, nekilökött a csempének, ezáltal működésbe hozva a zuhanyt, amire nevetve szakadtunk el egymástól.
Miután beállítottam a hőfokot megfogtam Zayn tarkóját és magamhoz rántottam, így elvesztve egyensúlyát.
-Veled még a szex sem egyszerű. –nevetett.
-Ki mondta, hogy szex? –suttogtam kéjesen ajkaira, mire felnyögött. –Én inkább egy vad szeretkezésnek hívnám.
-Igazad van, nem szeretnéd elkezdeni mondjuk? Ja és állítsd át a vizet, mert lesül a farkam. –felnevettem.
-Lekezelem, nyugodj meg! –adtam egy puszit nyakára, amiből egy elég nagy szívásfolt lett, mivel nem bírtam megállni, hogy ne cuppanjak rá a bőrére.
-Nem is volt kétségem. –sóhajtva adta tudtomra, hogy mennyire élvezi a dolgot, ám egy szempillantás alatt találtam magam a csempe és a mellkasa közé préselve. Felnyikkantam a hirtelen hevességre, s a következő kép, amit megláttam Zayn kusza haja, amint egyre lejjebb és lejjebb ereszkedik. Ó, te jó ég!
Farkam még csupán éledezett, de mikor apró puszikkal és nyalintással áldotta meg, azonnal készenlétben álltam előtte. A kis zsivány!
Vett egy mély levegőt és egyik kezével a hajába túrt, ami már kezdett eléggé vizes lenni, míg másikkal farkam tövét fogta, hogy így könnyebben engedhessen a torkára. Amint a szájpadlásához ért a makkom, megremegtem s éreztem ahogy nyel egyet, amivel eltűntette szájából az előnedvemet. Ütemes bólogatással juttatott el a gyönyör legkisebb szikrájáig, de mikor már megelégelte a bólogatást, beletúrt szexi fekete hajába, majd csapott kettőt a combomra.
-Fordulj meg! –utasított, de még mielőtt megtehettem volna, láttam ahogy lassan kezébe veszi farkát és előre – hátra húzogatja a bőrt. Istenem!
A kapaszkodóba tette egyik kezem, s erősen megszorítottam, mert amikor erőteljesen széthúzta a félgömbjeim és közéjük furakodott felsikítottam. Összeszorított szemekkel nyögtem, és néha felkiáltottam halkan, mikor forró nyelve belém siklott.
-Za-ayn. Ne kínozz már. –nyögtem elfúlón.
-Sssh, ne akard, hogy Suzy meghallja! Mindennek eljön az ideje. –türelmetlenül nyögtem s pucsítottam, ezáltal rátolva hátsóm a fejére. Nevetve csapott a bal felemre. –Egy vagy Kettő? –kérdezte, s azonnal rávágtam volna, hogy egy.
-Inkább kettő. –remélem így hamarabb kitágulok, basszameg, nagyon kívánom.
Hallottam valami kattanást, majd valami hideget az ánuszomnál, de ahogy éreztem Zayn puha ujjait bennem, rájöttem. Síkosító.
-Mi-miért van ah- itt síkosító? –kezembe haraptam és majdnem felordítottam, mikor begörbítette ujjait és követhetetlen sebességgel húzogatta azokat bennem. Azon kaptam magam, hogy másik kezemmel lenyúlok és közrefogom magam, de Zayn ezt a pillanatot szánta annak, hogy minden cselekedetét megszüntesse. Morogtam, mikor megfordított, de ajkaival betömte szám.
-Azért, hogy az ilyen alkalmakkor ne fél óráig kelljen tágítanom téged. –felnyögtem szavaira. –Most pedig pattanj fel a derekamra! –Ő…most ezt komolyan gondolja?
-Nem, csak figyelj! –nem akartam ezt a pózt. Annyira…kényelmetlen? Az.
Megfordultam és fejem fölé tettem a kezeim, amiket aztán levezettem a derekamon keresztül a hátsómig és pucsítottam, ahogy bírtam, miközben szétfeszítettem magam. Na, ennél közönségesebb megnyilvánulásom sem mostanában volt.
-Remélem tudod mit indítottál el ezzel! –dőlt rám, s egyik kezével a mellkasom alá nyúlt, míg a másikkal a farkát igazította be. A víz folyt ránk, de ezért is volt ilyen kibaszott izgató az egész.
Óvatosan mégis erőteljesen hatolt belém és azonnal mozogni kezdett, lassan de intenzíven. Beszívtam a levegőt s hagytam, hogy úgy járjon ki és be bennem, ahogyan csak szeretne, bár szerintem a nyögéseim elárultak, hogy mi jó és mi jobb.
Hajamnál fogva feszítette hátra a fejemet, s adott egy rövid csókot, de közben nagyobb tempóra kapcsolt. Torokhangon nyöszörögtem, de mikor még erősebb tempóra kapcsolt felsikítottam, s éreztem itt a vég. Számra tapasztotta a tenyerét és úgy lihegett a fülembe.
-Ha nem maradsz csöndbe, nem engedem hogy elmenj! –mélyet sóhajtottam és megrebegtettem a szempilláim. Időm sem volt felkészülni az elsöprő orgazmusra, mert folyton folyvást lökte magát belém. A bordó csempére élveztem hosszan, szakadozottan és közbe éreztem, hogy Zayn is kiüríti magát a hátsómba. Szívem hevesen dobogott és a forró víz már – már perzselte a bőröm, annyira kimelegedtem.
-Mint mondtad, nincs megállás! –elfordította a fejem és megcsókolt, ám hamar el kellett válnunk, mert amennyi levegőt az orrunkon vettünk az csekély volt a megterhelt testünknek. –Szeretlek.


-Szerencséd! Én is téged!

8 megjegyzés:

  1. Szeretem ezeket a nyugodt, romantikus részeket.
    Főképp akkor ha az egy kis erotikával is meg van spékelve. ;)
    Liam randizik, de ugyan kivel? Kíváncsi vagyok rá.
    Várom a kövit!^^
    Ella xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát még én!
      Erotika + romantika = LOVE ;)
      Kicsit beletettem Liam-et is, de nem lesz nagy szerepe. Max egy két rész erejéig!
      xxx Nicole E.

      Törlés
  2. Hm.. Liam randizik. Niall apa 'lett'.. Mi johet meg itt?:D
    Es vajon ki a randi partner? De sok kerdes van mindig a reszek vegen.. De ezen IS latszik, hogy milyen nagyszeruen irod!
    Annyira aranyosak, istenem. Es amikor Suzy apanak hivta Niallt, a szivem repdes, hihetetlen aranyosak:')
    Te jo eg.. Jottek hozzank..:o omfg:DDD
    Btw, batyam ment a tuzijatekra, de engem nem engedtek el:( de neked jo szorakozast!^^

    Rebuh x❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sok - sok újdonsááág! :D
      Köszönöm, ezt olyan jól esik olvasni. Ilyenné szerettem volna mindig is ezt a történetet, meg úgy mindet. Bár fogalmam sem volt, mit fogok ebből kihozni. Emlékeim sincsenek a történet megszületéséről :D

      Oh, pedig jó volt a tűzijáték. Jó lett volna egyet talizni :(
      Majd legközelebb! ;)
      <3
      xxx Nicole E.

      Törlés
  3. Annyira jó mikor ennyire édesen romantikusak,úgy imádom őket!
    Aranyos mikor Szuzy apunak hívta Ni-t olyan édes volt!
    Nagyon szeretem ezt a sztorit!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, én is imádom őket, egytől - egyig.
      Én is imádom, remélem végig imádni fogod! ;)
      xxx Nicole E.

      Törlés
  4. Niall lesz a világ legjobb apukája véleményem szerint :) És Suzy milyen édes ahogy ragaszkodik hozzá *-* Kíváncsi vagyok Liam randijára :D És hát ez a zuhanyszex *o* Imádtam :)

    Puszi ~ Nessi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyik biztosan! :D
      Suzy-nak lesz még szerepe itt, nem lesz minden full happy.
      Kellett már egy kis extrém hely is. Még józanul nem is szexeltek! :D ;)
      xxx Nicole E.

      Törlés