Son

2016. augusztus 2., kedd

Chapter Twenty-five

Sziasztok,
Mint láthatjátok új a design itt is. Milyen lett? Én imádom! *-*
Ezt a részt szeretni fogjátok, remélhetőleg! Nagyon köszönöm a kommenteket, örülök, hogy egyre többen vagyunk!
Az egész oldal új lett, szóval remélem tetszik nektek, bár megszenvedtem vele :D <3
Jó olvasást!

xxx Nicole E.


Niall szemszöge:

Zayn kiváló ötlete volt ez a bulis este, de kifejezetten a kedvenceim közé fog tartozni amíg élek. Már rengeteget hallottam a Bloody Wings-ről, de sosem vettem rá a fáradságot, egyedül meg pláne, hogy benézzek. Zayn pedig úgy csinált, mintha már ezer éve járna ide, pedig pont Ő az, akiből nem nézném ki ezt. Az a ribanc természetesen az első pillanattól fogva körülöttem ólálkodott, de Zayn egy mondattal lerendezte, de ahogy körbetekintettem kicsit bódult állapotban, miközben Zayn előtt ringattam a csípőm, megláttam ugyanazt a nőt egyedül táncikálni. Egyértelmű volt, hogy kinek akarja rázni magát, pedig elhiheti, hogy nem vele fogom megcsalni az újdonsült pasimat.
Hirtelen fordultam vissza az említetthez és részesítettem egy forró, szenvedélyes csókban, melynek irányítását most kivételesen nem adtam át neki, hagy küzdjön. Ezt ismét addig – addig csináltuk, míg megint felrepedt a szája, de elég alkoholmennyiség volt bennünk, hogy kellően megadja a hangulatot ahhoz, hogy leszarjuk. Vigyorogva nézett rám, mikor eltávolodtunk és a nyakam vette célba ajkaival, de csípőjét még mindig ugyanolyan tempóban lökte, s ágyékát dörzsölte az enyémhez, ahogyan az újabbnál újabb zenék váltakoztak a keverőpultnál.
-Elképesztő vagy! – megmosolyogtatott a hanghordozása és az, hogy forró lehelet a nyakamhoz tapadt. Magamhoz rántottam, így teljesen egymásnak simultunk, s kezem levezettem hátsójára, míg Ő még mindig a nyakammal volt elfoglalva, vagyis inkább azzal, hogy hogyan is hozzon létre feltűnőbb szívásfoltot. Nem akartam mondani, hogy ráér majd később, az ágyban, de nem oszt nem szoroz az az egy nyom.
-Ak-akárcsak te. – halk szuszogással adtam tudtára, hogy imádom amit csinál, viszont összeszedtem minden erőm, majd elrántottam magamtól. – Húzzuk le azt az öt felest, aztán irány haza! – vigyorogva bólintott és így, a különböző színek váltakozásában is láttam mennyire vörös és duzzadt az ajka.
Húztam magam után a táncoló tömegben egészen a pultig, ahol épp megszólaltam volna, mikor Zayn már ki is kérte a tíz vodkánkat, de mellé még kért két citromos löttyöt, mert állítása szerint bele fog pusztulni a torkom a sok vodkába, ami nem éppen a gyengeségéről híres, viszont nem akartam a pultossrác előtt mondani, hogy ma nekem a mélytorokba fog belepusztulni a torkom.
Egyesével húztam le egyszerre Zayn-nel a feleseket, de a negyedik már igencsak szédületesen ment. Legyűrtük, viszont elég hányingerkeltő volt a székről fölállni. Szinte vedeltem a citromos cuccot, amit még nemrég kevert nekünk a csávó, s Zayn összeszűkült szemekkel vizslatott végig. Szerintem én is így néztem ki.
Kótyagosan és botladozva mentünk vissza a boxunkhoz, ahol a cuccainkat hagytuk, amjd azokat felkapva a mosdó felé vettük az irányt. Itt volt nagy a kísértés, hisz azért elég szemérmetlenül egymás melletti piszoárt választottunk, de nem csináltunk semmit, mert nem csupán ketten voltunk a helyiségben. Amint elvégeztük a dolgunkat már sebtében kapkodtuk fel a ruháinkat, s egy rövid pillantást vetettem a telefonomra, s meglepődve néztem, hogy van két nem fogadott hívásom Liam-től– illetve hogy már fél éjfélt ütött az óra. Hm.
-Ha nem indulsz meg most azonnal, fel kell kapjalak a vállamra és hazáig kell cipeljelek, vagy esetleg türtőztetem magam és majd otthon kapsz…- kéjesen mormogta a fülembe a szavakat, amik ellenállhatatlanul szenvedélyesen csengtek és akaratlanul is lecsukódtak a szemeim. Nem csupán az alkoholmennyiségtől, merthát nem ittunk olyan nagyon sokat, de volt már bennünk pia, hanem attól is, hogy eszembe jutott miről is beszélt. Gyorsan szedtem a lábaim, és nagyjából tíz perc múlva már a kulcsokkal bajlódott szerelmem. Kissé elvesztettem az időérzékemet, ezért fogalmam sem volt mennyire is van késő, de én egyre éberebb lettem.

Amint becsapódott mögöttünk a bejárati ajtó, már neki is lettem passzírozva annak és Zayn majd’ széttépte az ajkaimat, mint ma már sokadik alkalommal. Nem lehet vele betelni, s ha visszagondolok arra, hogy ezt vontam meg magamtól sok héten át, a libabőr futkos a hátamon, és most kivételesen nem a jóérzéstől. A jóérzéstől inkább a farkam kezdett erőteljesen éledezni és bizseregni az alhasam, de úgy döntöttem később adom a tudtára. Kicsit sem józan állapotban voltam, ahogy Zayn sem, de pont ez adott elég bátorságot ahhoz, hogy egy mozdulattal letépjem magamról a fekete ingemet és a nadrágomat. Tátott szájjal nézett, de szeme inkább megakadt a fehér alsómon, mely már igencsak kiemelte a farkam vonalát. Megrázta a fejét és megfogta a kezem, majd bevezetett a szobájába, s amint becsapta azt az ajtót is, hátralökött az ágyára.
-Nagyon feszültnek látszol. – kábán tudtam csak kiejteni a szavakat a számon, de ahogy elnéztem egyre jobban görcsöltem én is meg Ő is.
-Adok én neked feszültséget mindjárt! Olyat kapsz, hogy még egy hét múlva is gyötörni fog az emléke. – nagyot nyeltem, s éreztem ahogy átázik az alsóm. Ő közben pedig lenyomott egy nagyon gyors show-t, mivel valahogy le kellett vennie a sok ruhadarabot. Amint végzett, s egy alsóban állt előttem, a derekam köré fonta a lábait és a mellkasomra tette a kezét, majd a fülemhez hajolt. – Kegyetlenül meg leszel dugva! – nagyot nyeltem és egy kéjes nyögéssel adtam tudtára, hogy bizony semmi ellenvetésem sincs.
-Akkor kezdj neki, mert kurvára fáj a farkam! – kacsintottam rá, és elsötétült tekintetébe ütköztem.
Nyelvével végigsimított a mellkasomon, majd apró puszikat, harapásokat hagyott a hasam minden felületén, és a fogaival húzta lejjebb a bokszerem, ami már szinte átlátszó volt már, a ragacsos előnedvem miatt.
Nagy sebességgel kapta le rólam majd még gyorsabban engedett le a torkáig, s ez olyan kínnal felérő fájdalommal és vággyal járt, hogy felkiáltottam örömömben. Nem teketóriázott, szinte profi módjára bólogatott a szerszámomon, s csak azt vártam, mikor enged végre ki a szájából, mert a végén hamarabb elélvezek mint kellene. Amelyik kezemmel a takarót szorítottam, belevezettem a hajába s meghúztam, hogy figyelmeztessem. Tengernyi nyállal engedett ki a szájából, s azon nyomban ajkaira tapadtam, mert ilyen szexinek még talán életemben nem láttam.
-Hagyd abba, mert elélvezek. – suttogta a számba.
-Ennyitől? – felsóhajtott és sziszegve szorította a farkát.
-Ennyitől. – tettem a dolgom, lekaptam róla azt és épp készültem volna az orális kényeztetésére, mikor megállított. – Nem bírnám ki, vagy megduglak most vagy leszopsz. – vigyorba húzódott a szám és visszafeküdtem a helyemre, s széttettem a lábaim, hogy hozzám tudjon férni, de ahogy láttam kissé lefagyott. Ígyhát saját magam kellett, hogy kézbe vegyem a dolgokat, szó szerint, s fél perc múlva már egyik kezem a farkamat kényeztette lassan, míg a másik épp azon volt, hogy kitágítsam magam kellőképp.
Egy pillanat alatt termett fölöttem és hesegette el a kezem a délibb területeimtől, mivel látszólag Ő akarta mindezt véghezvinni. Két ujját bedugta a számba, s jól benyálaztam azokat, de egy harapással engedtem ki őket a számból. Vigyorogva vezette le kezét a hátsómhoz, s valójában volt bennem egy kis félsz, hisz mégiscsak ez az első, hogy lefekszek egy férfival, de ha visszapörgetem az emlékeim, s felrémlik előttem Zayn arca, ahogy az élvezettől eltorzul az arca, s embertelen kéj száguld végig rajta, miközben levegő nélkül sikít, megnyugszik a lelkem.
Hagytam, hogy bedugja először az egyik, majd a másik ujját is, de a második már kicsit kellemetlenebb volt, mint az első, ezért várt egy kicsit. Irigylem a türelmét.
-Csináld! – adtam ki a parancsot neki.
-Várj, kibaszott szűk vagy, nem fog így menni! – nem húzta ki ujjait belőlem, de áthajol a mellkasomon és a szabad kezével az éjjeliszekrényből kivett egy tubust. Ah, síkosító.
Tíz perc múlva sikerült végre odáig eljutnunk, hogy az óvszert húztam fel rá, de a másik kezemmel Zayn kezéhez nyúltam, hogy szorítson rá a farkamra, mert tényleg félő, hogy idő előtt elélvezek. Sosem voltam még így felajzva. Bekente cseresznyés síkosítóval a farkát, majd megállt és rám nézett.
-Ha fáj szólsz és megállok! Viszont lazulj el, kérlek. – bólogattam, de csakis arra tudtam gondolni, hogy milyen érzés is lesz, ha bennem van. Hát a következő pillanatban megéreztem. Ahogy vastag, lüktető makkja átbukott a záróizmon, s egyre beljebb és beljebb tolja magát, olyan érzés volt, mint mikor a tű a bőröd alá kerül. Először kellemetlen, aztán megszokja az ember, s nem is érzi. Megfeszültek az izmaim, de nem éreztem semmiféle fájdalmat, csupán kéjt, amitől hátravetettem a fejem és lehunyt szemmel szuszogtam hevesen. Zayn megállt, hisz azt gondolta, hogy fáj, de amikor megszólaltam, meglepődött arccal nézett rám.
-Mozogj már, az istenit! – ezt egy hatalmas nyögéssel zártam, s amint vigyorogva tette amit kértem, máris éreztem a bennem épülő orgazmus jeleit. Hosszú percek óta a gyönyör felé száguldunk mindketten, de enyhülést nem kaphattunk, hát majd most.
Ajkamba haraptam, ahogy egy olyan pontot ért el farkával, amit nem is hittem hogy van, de mikor ismét megérintette, elöntött a forróság. Egyre sűrűbben és hangosabban nyögtem, de még szorítottam, nem akartam elélvezni azelőtt, hogy Zayn is ilyen kéjáradatba csöppenjen.
-N-nem bírom! – gyorsabb tempóra kapcsolt és csak a nyögéseink illetve az alfelünk csapódásai hallatszódtak. Zayn hasa egyre többször rándult össze, s nem bírtam ki, hogy ne érintsem meg őket, de nehéz volt még arra is figyelni, hogy ne élvezzek el. Zayn torkából hirtelen törtek fel a mélyebbnél mélyebb nyögések, s akkor szólalt meg, ami nekem felüdülés volt.
-Engedd ki! – még fejtem egyet – kettőt a farkamon, de az szinte csak simogatás volt, mert megrándultam, egész testemben, s szinte véget nem érő kéj száguldott végig rajtam. Elsötétült a látóterem és a légzésem is lecsökkent. Csak az érzésre koncentráltam, s arra, hogy minél jobban szorítsam Zayn-t, mert emlékeztem, hogy nekem mennyire jó is volt, mikor fordított felállásban voltunk. Hirtelen borult rám, s azt sem tudtam hol áll a fejem, csak azt hogy az oldalamon épp most folyik végig az élvezetem nyoma, melyben szerelmem épp most feküdt bele. Zihálva túrtam bele a hajába.
-Bazdmeg! – felnevettünk, és lelökdöstem magamról, mert nekem nem volt olyan kellemes, hisz Zayn nem húzódott ki belőlem. Lekaptam magáról a gumit, és a kukába hajítottam, s visszatért hozzám. Huncut vigyorral a képén térdelt le mellém s egy szenvedélyes csókba invitált, miközben egy zsebkendővel megtisztította a mellkasom.

-Zuhanyozzunk le, baby! – kacsintott, s rángatott is föl az ágyról, de hirtelen szédültem meg, s estem vissza, ami jelenleg nem esett olyan jól. Nem fájt semmim, nem csináltuk durván, de azért mégiscsak érzékeny a terület még, no meg, az alkohol sem ürült ki a szervezetünkből még. –Gyere te balfék. Az én balfékem. – puszilt meg, s mosolyogva mentünk be a fürdőszobába.

8 megjegyzés:

  1. Fhuu
    Nem picit melegem lett, mit ne mondjak :D
    Már nagyon vártam ezt a részt, remélem tudod
    De ahogyan sikerült megírnod, az kárpótolt a várakozási idő miatt ;)
    Imádtam és várom a kövit!
    Puszi: Ella xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Az a lényeg ;)
      Örülök, hogy tetszett, én imádtam írni!
      xxx Nicole E.

      Törlés
  2. Ez édes volt szexi és írtó jó!!!
    Imádom olvasni ahogy írsz!!!
    Az egész oldal fantasztikus!!!!
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm,
      Ennek örülök, én pedig imádom olvasni a komijaitokat az írásom alatt :D
      <3
      xxx Nicole E.

      Törlés
  3. Ezt a tulfutott szexualitast!:D
    Milyen meleg lett itt hirtelen..:D
    Szerintem is baromi jo lett az uj design*-*
    Veeegre,vegre lefekudtek mar, azt hiszem, hogy a legtobb olvasod (koztuk en is) erre vart leginkabb:D
    "-Hagyd abba, mert elélvezek. – suttogta a számba.
    -Ennyitől? – felsóhajtott és sziszegve szorította a farkát.
    -Ennyitől. – tettem a dolgom, lekaptam róla azt és épp készültem volna az orális kényeztetésére, mikor megállított.
    -Nem bírnám ki, vagy megduglak most vagy leszopsz."
    Na ki élvez el 'ennyitol'?:DD
    "-Nem akartam a pultossrác előtt mondani, hogy ma nekem a mélytorokba fog belepusztulni a torkom."
    Mi pedig ez olvasasaba doglunk bele:D
    Remelem a kovetkezo reszben benne lesz mar Suzy, es haza is jon a korhazbol:(

    Rebuh x❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem annyira túlfűtött ez :D
      Köszönöm <3 Sok melóm van benne.
      Hát azért volt már szex..csak azt nem mindketten akarták igazán.
      Olvasásba döglötök? :D
      Akkor hagyjam abba? :D
      Lesz Suzy..és a későbbiekben is lesz már.
      XXX Nicole E.

      Törlés
  4. Eheheheh.....csodááás volt ez a rész! Eddigi legjobb +18! Imádtam! Annyira arnyosak!:3:3
    Jézus, gyorsan hozz újat, mert meghalok!:0
    Puszi xx
    U.I.:cseresznyés síkosító?:'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, tényleg? Legjobb 18+? (sztem van jobb is amit írtam :D )
      Kint is van már az új.
      Hát...az jó :D
      xxx Nicole E.

      Törlés